مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

آیابکاربردن علوم غریبه درست است یا غلط؟

آیابکاربردن علوم غریبه درست است یا غلط؟
 بسم الله الرحمن الرحیملاحول ولا قوة الا با الله العلی العظیم
سلام و خسته نباشید
قسمت های مختلف وب تون رو قبلا خونده بودم و متوجه شدم که علاوه بر اذکار و ادعیه ؛یه سری دستورالعملهای دیگه هم برای حل برخی مشکلات ارائه دادید. یه سوال دارم :  به نظرتون کسی که می تونه خودش مستقیم و بی واسطه با خدای خودش حرف بزنه و راز ونیاز کنه و حاجتهاش رو از خدا بخواد و یا از ائمه مدد بگیره و به اونها توسل کنه دیگه چه نیازی هست که با علم اعداد و جفر و غیره به زور حاجتش رو بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من کاری به دستورالعمهای شما و یا هدف تون از این وبلاگ تون ندارم اما تا اونجا که فهمیدم شما آدم معتقد و با ایمانی هستید و شاید خیلی بالاتر از اینها هم باشید اما من سراغ دارم آدمهایی رو که بخت و طالع شون رو با همین روشهایی که شما برای مردم میگیرید با شخص مورد علاقه شون یا خواستگارشون سنجیدند و خیلی خوب هم دراومده اما سرانجامشون یا به طلاق رسمی کشیده شده یا طلاق غیررسمی عاطفی!!!!!!!!!!!!!!
من هم مثل هر آدم دیگه ایی مشکلاتی دارم که دوست دارم از یه راههای میانبر و سریع به جواب برسم اما هنوز نتوانسته ام خودم رو قانع کنم که این روشهای شما و امثال شما توی مسیر صحیح هست یا خیر؟
من قبلا یه نظری رو توی قسمت ارتباط با مدیر سایت گذاشته بودم اما مثل اینکه اون بخش رو کامل حذف کردید از وبلاگ تون!!!!
با تشکر


اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم، سپاسگزاریم
1- کسی که می تواند خودش وبدون وساطت دیگران به خواسته اش برسد انسان کامل است .
2- علوم غریبه هم مثل علوم دیگر هستند هم می توانند مفید باشند هم مضر ،مثل تیغی می ماند که شما به دست یک پزشک بدهید یا یک زنگی مست ،هردو شکم پاره می کنند ولی این کجا وآن کجا . امیدواریم نیت همه کسانی که ازاین علم بهره ای برده اند آنرا برای خدمت وکمک به مردم بکاربرند نه علیه آنان .
3-ماهیچ وقت طالع بینی ورمالی نکردیم ادعیه ای را دراختیار مراجعه کنندگان گذاشتیم که هرکس به حسب نیازی که دارد می تواند مراجعه کند واستفاده نماید منتهی برطبق ادعای   اساتید این فن بعضی دعاهای نوشتنی آداب خاصی دارد که کارهرکسی نیست وچه بسا نوشتن آن توسط غیراهلش نتیجه معکوس داشته باشد. والله االعالم
4- اگرکسی به شما خودرویی با تمام لوازم ایمنی داد وشما شراب یا ایکس مصرف کردید وبا خودتان به ته دره پرتاب کردید آیا اشکال متوجه خودرو است !؟ اگرنعمتی به انسان ازهرطریق ولو بواسطه دیگران به انسان رسید عقل سالم حکم می کند که به بهترین شکل از آن استفاده کنیم نه اینکه حالا که به خواسته مان رسیده ایم هرکاری دلمان خواست با آن نعمت بکنیم واگرخداوند بواسطه به کفایتی ما آنرا گرفت اشکال را متوجه دهنده وفراهم کنندۀ آن بکنیم تاخودمان !!!!؟؟؟؟
شکرنعمت نعمتت افزون کند                           کفرنعمت ازکفت بیرون کند
5- عقل دین داخلی ودین عقل خارجی است هرچیزی که با آن مواجه شدید برعقل سالم عرضه کنید اگرپذیرفت عمل کنید  ولی بطورکلی آنچه ما نگاشته ایم درحد بضاعت ناچیز خودمان وبه منظور خدمت به بشریت بوده است ومعتقد هستیم اگرمفید نباشد حداقل مضر نیست.ولی متوجه این نکته باشید که استفاده ازهرعلمی به منظورآسیب رساندن ویا اختلال درزندگی دیگران شرعا حرام است حالا فرقی بین علوم غریبه وسایرعلوم نیست وخداوند وعده عذاب سختی برای این گونه افراد داده است .
6- بخش ارتباط با مدیرکماکان هست ولی چون فعلا امکان اجابت خواسته بعضی از دوستان درخصوص دعای نوشتنی بدلیل حجم بالای درخواستها مقدور نبود فعلادراین خصوص شرمندۀ دوستان هستیم البته به محض آماده شدن زیرساختها انشاء الله این هدف را دنبال خواهیم کردودرخدمت بندگان خدا خواهیم بود
موفق باشید التماس دعا
لطفا هرکس این نوشته را می خواند برای شادی روح مادرم حمد وفاتحه ای قرائت کند
ارادتمند:تنهای باتنها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد