مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

بدون شرح (فاعتبرو یا اولی الا بصار=عبرت بگیرید ای انسانهای عاقل)

توخودبخوان ازاین مجمل حدیث مفصل

نامه شماره 1

یکشنبه 7 خرداد ماه سال 1391 ساعت 09:05

سلام دختر 32 ساله هستم مدت 7 سال است که قرار ازدواج با پسری را گذاشتم و حالا که  تمام کارها به انجام رسیده  

ادامه مطلب ...

آیابکاربردن علوم غریبه درست است یا غلط؟

آیابکاربردن علوم غریبه درست است یا غلط؟
 بسم الله الرحمن الرحیملاحول ولا قوة الا با الله العلی العظیم
سلام و خسته نباشید
قسمت های مختلف وب تون رو قبلا خونده بودم و متوجه شدم که علاوه بر اذکار و ادعیه ؛یه سری دستورالعملهای دیگه هم برای حل برخی مشکلات ارائه دادید. یه سوال دارم :
ادامه مطلب ...

یاد کذشته ها .....

پیرمرد به زنش گفت بیا یادی از گذشته های دور کنیم من میرم تو کافه منتظرت و تو بیا سر قرار بشینیم حرفای عاشقونه بگیم
 
ادامه مطلب ...