مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

بی نظیرترین دعای باطل السحروبازکردن طلسم و گشایش بخت وکاریابی

أَعُوذُ بِاللَّه‏ مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجیم

 آثار و برکات نماز اول وقت در آیات و روایات

1- برآورده شدن خواسته ها:

حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می کند که فرمودند: "خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود:خدای من. کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود:حاجت و درخواستش را به او عطا می کنم و بهشتم را برایش مباح می گردانم."1" حضرت حجةالاسلام والمسلمین هاشمی نژاد فرمودند: پیرمردی مسن، ماه مبارک رمضان به مسجد لاله زار می آمد. خیلی آدم موفقی بود، همیشه قبل از اذان داخل مسجد بود. به او گفتم: حاج آقا. شما خیلی موفقید، من هر روز که به مسجد می آیم می بینم شما زودتر از ما آمده اید جا بگیرید، او گفت: نه آقا، من هرچه دارم از نماز اول وقت دارم و بعد گفت:....

و بعد گفت: من در نوجوانی به مشهد رفتم.

مرحوم حاج شیخ حسن علی نخودکی را پیدا کردم و گفتم: من سه حاجت مهم دارم، دلم می خواهد هر سه تا را خدا در جوانی به من بدهد، یک چیزی یادم بدهید؟ ایشان فرمودند:

چی می خواهی؟ گفتم: یکی دلم می خواهد در جوانی به حج مشرف شوم، چون حج در جوانی لذت دیگری دارد. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. گفتم: دومین حاجتم این است که دلم می خواهد یک همسر خوب خدا به من عنایت کند. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. و حاجت سومم این است که خدا یک کسب آبرومندی به من عنایت فرماید.

فرمودند:نماز اول وقت به جماعت بخوان. این عملی را که ایشان فرمودند من شروع کردم و در فاصله سه سال هم به حج مشرف شدم، هم زن مؤمنه و صالحه خدا به من داد و هم کسب با آبرو به من عنایت کرد."2"

2- برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی:

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:"بنده ای نیست که به وقت های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می کنم: برطرف شدن گرفتاری ها و ناراحتی ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش."3"

3 - ورود به بهشت و دوری از جهنم:

امام محمد باقر(ع) می فرمایند:"هر کس نماز واجب را در حالی که عارف به حق آن است در وقتش بخواند، به گونه ای که چیزی دیگر را بر آن ترجیح ندهد، خداوند برای وی برائت از جهنم می نویسد که او را عذاب نکند، و کسی که درغیر وقتش به جا آورد در حالی که چیزی دیگر را بر آن ترجیح دهد، خداوند می تواند او را ببخشد یا عذابش کند."4"

4- در امان بودن از بلاهای آسمانی:

قطب راوندی گوید: پیامبر خدا(ص)فرمود:هنگامی که خداوند از آسمان آفتی بفرستد، سه گروه از آن، در امان می مانند:حاملان قرآن، رعایت کنندگان خورشید یعنی کسانی که وقت های نماز را محافظت می کنند و کسانی که مساجد را آباد می نمایند"5"

- خشنودی خداوند:

امام صادق(ع) می فرمایند: اول وقت، خشنودی خداست و آخر آن، عفو خداست، و عفو نمی باشد مگر از جهت گناه."6"و در مقابل، تأخیر نماز موجب خشم خداست چرا که پیامبر اکرم(ص) به حضرت علی(ع)فرمودند: نماز را با وضوی کامل و شاداب در وقتش به جای آور که تأخیر انداختن نماز بدون جهت، باعث غضب پروردگار است."7"

6- استجابت دعا و بالا رفتن اعمال:

در حدیث است که به هنگام ظهر درهای آسمان گشوده می شود و درهای بهشت باز می گردد و دعا مستجاب می شود ؛پس خوشا به حال کسی که در آن هنگام برای او عمل صالحی بالا رود."8 "در حدیثی دیگر از حضرت صادق(ع) آمده است که فرمودند:"... بهترین ساعت های شب و روز، وقت های نماز است." سپس فرمودند:"چون ظهر می شود درهای آسمان گشوده شده و بادها می وزند و خداوند به خلق خود نگاه می کند. هر آینه من بسیار دوست دارم که در آن هنگام، عمل صالحی برای من بالا رود." آنگاه فرمودند:" برشما باد به دعا کردن بعد از نمازها، چرا که آن مستجاب می شود."9"

7- دوری شیطان و تلقین شهادتین:

پیامبر اکرم(ص) فرمودند:"شیطان تازمانی که مؤمن بر نمازهای پنج گانه در وقت آن محافظت کند، پیوسته از او در هراس است؛ پس چون آنها را ضایع نمود بر وی جرأت پیدا کرده و را در گناهان بزرگ می اندازد."10"امام صادق(ع) می فرمایند:"ملک الموت در هنگام مردن، شیطان را از محافظ بر نماز دور می کند و شهادت به یگانگی خدا و نبوت پیامبرش را در آن هنگامه بزرگ به او تلقین می نماید."11" زیاد شدن عمر، مال و اولاد صالح در دنیا،در امان بودن از ترس و هول مرگ در موقع مردن،آسان شدن سؤال نکیر و منکر در قبر، توسعه یافتن قبر، نورانی شدن چهره، دادن نامه عمل به دست راست و آسان گرفتن حساب در محشر، رضایت خداوند، سلام دادن خدا به او و نگاه کردن از روی رحمت به او در هنگام عبور از صراط "12" و... از دیگر آثار و برکات نماز اول وقت است که در روایات به آن اشاره شده است.

حجةالاسلام انصاری می گوید: امام(ره) در روزهای آخر عمرشان می خواستند بخوابند؛ به من فرمودند اگر خوابیدم، اول وقت نماز صدایم بزن، گفتم چشم. دیدم اول وقت شد و امام(ره) خوابیده اند، حیفم آمد صدایشان بزنم؛ عمل جراحی، سرم به دست، گفتم صدایشان نزنم بهتر است.

چنددقیقه ای از اذان گذشت و امام(ره) چشم هایشان را باز کردند، گفتند:وقت شده؟ گفتم:بله فرمودند:چرا صدایم نزدی؟ گفتم:ده دقیقه بیشتر از وقت نگذشته است. گفتند:مگر به شما نگفتم. سپس امام(ره) فرزند خود را صدا زدند و فرمودند: ناراحتم. از اول عمرم تا حالا نمازم را اول وقت خوانده ام، چرا الان باید ده دقیقه تأخیر بیفتد؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1،بحارالانوار، ج82، ص204.

2،داستان هایی از نماز اول وقت، ص 121.

3،سفینه البحار،ج 2، ص 42.

4،وسائل الشیعه، ج 3، ص 81، ح 23و ص 78، ح 1.

5،الصلاة فی الکتاب و السنة، ج 1، ص 329.

6،وسائل الشیعه، ج3، ص 90، ح16.

7،سرمایه سخنوران، ص 306.

8،سفینه البحار، ج2، ص 44.

9،اصول وافی، ج2، ص87.

10و11،وسائل الشیعه، ج 3، ص 81و 9و 86.

12،حیات عارفانه فرزانگان، ص 10( به نقل از ثمرات،ص 408)

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ناهید چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06

خدایا شکرت که هر چی ازت خواستم اینقدر دیر براوردشون کردی که حوصله هیچ کدوم ازکارها رو ندارم چی میشد مثل بقیه منم هر چیزو به وقتش داشتم الان میگن مصلحتت این بود بازم شکر خدا دیر رسیدم ولی رسیدم این مهمه که تو دلم نمود خواسته هام بازم شکرت خدا
بازم یه مشکلی دارم خیلی وقته ازت میخوام نمیدونم چرا حتی نگاهم نمیکنی میگن از رگ گردن نزدیکتری به ادم ولی چرا نمیشنوی صدامو یه بار خواستمو اینقدر ازت خواستم که طوری براوردش کردی از شدت غصه افسرده شدم دیگه میترسیدم بازم ازت بخوام
چی میشه منم اون چیزی رو که دوست دارم بهش برسم چی میشه خدا اگه مصلحت نیست تو به صلاحم کن همه چی که دست تو خدا
نمیدونم حکمتت چیه ولی هر چی که هست دل منم مد نظر بگیر اخه منم ادمم اگه خدا بخواد دلم دارم
خدایا ازت دلخور نیستم بازم شکرت میکنم شکر

سلام
درروایات داریم که روزقیامت خداوند به بنده اش می فرماید یادت هست فلان حاجت را داشتی میگوید بله بارپروردگارا ،خداوند می فرمایدبه این دلیل اجابتش را به صلاح تو نمی دانستم حالا درعوض هرچه می خواهی ازمن بخواه تاعوض حاجتی که دردنیا به تو نداده ام بدهم .
آنجاست که خیلی ازاهل محشرآرزو میکنند ای کاش هیچ یک ازحاجاتشان دردنیا برآورده نمی شد.
موفق باشید
التماس دعا
ازشماکه باقرائت فاتحه ای روح مادرم راشاد می کنید صمیمانه سپاسگزارم

سارا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:37

سلام بزرگوار میلاد یگانه منجی دوعالم بانوی بانوان صدیقه طاهره برشما مبارک ورحمت خدا برآن مادر بزرگوارتون

سلام علیکم
سپاسگزارم
متقابلا خدمت شما دوست عزیزصمیمانه تبریک عرض می نمایم
موفق باشید
التماس دعا
ازشماکه باقرائت فاتحه ای روح مادرم راشاد می کنید صمیمانه سپاسگزارم

ناهید دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:37

من ارسال همین موقعه یه خواستگار داشتم درسته از نظر مالی مرفع بودن ولی هیچ سنخیتی باهم نداشتیم چه از نظر تحصیل و غیره به زور خونوادم رو راضی کردم بهشون گفتیم نه .شما تو پست قبلی دعاهایی در مورد گشایش بخت گذاشتین منم 6روز داشتم میخوندم که دیروز شنیدم اونا قراره بازم بیان خواستگاری اگه دختر بهشون ندیم به زور هم که شده گفتن دخترو میگیریم منم اینقدر ناراحت شدم گفتم خدا چرا اینطوری میکنه منم دعاهایی رو که خونده بودم دیگه تصمیم گرفتم نخونم خدا نمیدونم چرا اینقدر دوست داره من ناراحتباشم همیشه هر وقت خواستم یه ذره شاد باشم اتفاقی افتاده که من چند ماه ناراحت باشم بخدا از خدا دلگیرم

دلتان را بخدا بسپارید وبراو توکل کنید
مطمئن باشید که اگرخداوند مشیتش برازدواج شما قرار گرفته باشد حتما خیرشما را درآن می بیند وهیچ قدرتی هم نمی تواند مانع ازدواج شما شود وبهتراست شما هم راضی به قضای الهی باشید واگر خداوند ازدواج شمارا اراده نکرده باشد قطعا محقق نخواهد شد.
شماسعی کنید وظیفه تان را انجام دهید ونتیجه را بخدا واگذار کنید .
موفق باشید
لطفا برای شادی روح مادرم فاتحه ای بخوانید
التماس دعا

در آرزوی سعادت سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26

سلام ... من 29 سالمه ... یه همسر خوب و دو تا فرزند سالم دارم ... اما کسب و کارم رونق نداره ...دست به هر کاری میزنم یا نمیشه یا به ضررم میشه ...( به قول دوستام که میگن : تو که خیلی کارت از بقیه بهتره ولی چرا عقب تر از همه ای ؟؟؟؟ ) بخدا خودمم موندم قضیه چیه؟؟؟ قبلاً نماز و روضه و قرآنم سر جاش بود ...اما چند وقته (بعد از اجابت نشدن دعاهام و بیشتر شدن الکی بدهی هام ) دلم به نماز خوندن پیش نمیره ... فکر میکنم منو بدجوری طلسم کردن ... ( جوری که نه دنیا رو دارم .. نه آخرت )

سلام علیکم
نفرمودید شغل شریفتون چیه وچه موانعی سرراهتون بوجود میاد
شاید سهل انگاری وکوتاهی خودشماست وربطی به طلسم وجادو نداشته باشه
درثانی ماکه ازخدا طلب نداریم که براش شرط وشروط بزاریم خدا چه نیازی به نمازوروزه ماداره اگرامربه نمازوروزه کرده نفع ما رو درنظرگرفته نه خودش رو.
دراولین فرصت به یک روحانی مورد اعتماد مراجعه کرده وزندگی خودتان رابه وی عرضه نمایید شاید زندگی ورفتارشما اشکالات شرعی دارد وخو شما متوجه نباشید
موفق باشید
التماس دعا
ارادتمند :تنهای با تنها

فاطمه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:12

سلام
می خاستم راجع بع گشایش بخت سوال کنم
واینکه چرا خدا بعضی ها را در سختی می گذارد آیا به این نمی اندیشد که این سختی ممکن است انها را از راه راست منحرف کند
من الان در شرایطی هستم که واقعاذسخت است تحملش ...

سلام علیکم
بستن بخت کارانسانهای خبیث است وخداوند وعده عذابی سخت ودردناک به آنها داده است

مهتاب سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:58

سلام

وبلاگ خیلی خوبی دارین
امیدوارم موفق باشید
من از دعای خیرتون فراموش نکنین مدت هاست که تو همه کارهای زندگیم گره افتاده و هرچقد هم تلاش و دعا میکنم تاثیری نداره و کارهام تا یه حدی که میرسه بی نتیجه میمونه

التماس دعا

سلام
ترک گناه ونمازاول وقت

مصطفی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:57

سلام من احساس میکنم از طرف یکی از فامیل طلسم شده ام و هرکاری میکنم با وجود تمام تلاشی که میکنم نتیجه نمیگرم و دختری که در نظر دارم را به من نمیدن

صرفا احساس کفایت نمی کند چون ممکن است وسوسه شیطان باشد
اگریقین به طلسم دارید به ادعیه مربوطه مراجعه فرمایید

آیت الله محمد حسین اللهیاری یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:52

سلام جهت گشایش بخت و هر حاجت مهم دو رکعت نماز استغاثه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مى‏خوانى؛در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد وسوره اخلاص«و پانزده مرتبه «یا غیاث المستغیثین» و در رکوع و پس از سر برداشتن،و در سجده اوّل و بعد از آن و در سجده دوّم و پس از آن در هر یک پانزده بار «یا غیاث المستغیثین» را مى‏خوانى‏ آنگاه تشهّد خوانده و سلام مى‏دهى وتسبیح فاطمه زهرا علیه السلام را بخواند وبه سجده رود و صد مرتبه بگوید:
«یا مَوْلاتى فاطِمَةُ معصومه اَغیثینى» سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را چهارصد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً 410بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد.

من هر بار که به حرم مقدس حضرت فاطمه معصومه علیه السلام مشرف می شدم هر کس از من برای گشایش بخت دخترشان می خواستند دعا برایشان بنویسم می گفتم بالا تر از نماز استغاثه حضرت فاطمه علیه السلام نیست.وقتی می رفتم داخل حرم مقدس جایی که هم رو به قبله باشم وهم روبه ضریح مقدس حضرت فاطمه علیه السلام همین نماز را ادا کردم بعد از سه روز که مرا دیدند گفتند بخت دخترشان گشوده شده ودخترشان را عقد کرده اند پرسیدم کی گفتند همان روزی که از شما خواسته بودیم گشوده شد. وبا این نماز چندین بار حاجت نیز خواستم برآورده شد . حتی ملاقات امام زمان علیه السلام را هم خواسته ام بعد از یک روز در داخل حرم زیارت کردم. وغیره... این نماز بسیار سریع العجابت می باشد. مومنین غفلت نکنند.

سلام علیکم
ضمن تشکر وسپاس از ابراز لطفی که فرمودید بدون کم وکاست نظر شما رامنتشر نمودیم تامورد استفاده دوستان واقع شود امید است انشاء الله منبع آنرا هم برای ما بفرستید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:31

سلام خسته نباشید خواهشا کمکم کنید احساس میکنم شباگاهی یه چیزی روم میخوابه احساس خفگی میکنم ایمیلم ندارم اگه میشه همین جا کمکم کنید خیلی ناراحتم فک میکنم طلسم شدم

سلام علیکم
بله این یک واقعیت است
نباید نام خودتان ومادرتان را به هررمال دعا نویسی می دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد