مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

قابل توجه دختر خانم هایی که شوهر پیدا نمی کنند!

 

دوست دارید ازدواج کنید اما احساس می‌کنید که هیچ کدام از مردان جهان به شما توجهی ندارند و حتی حاضر نیستند به‌عنوان یک گزینه احتمالی به شما فکر کنند؟ اطراف‌تان کسانی هستند که مشترکات زیادی با شما دارند اما آن‌ها هم تنها به‌عنوان یک دوست روی شما حساب می‌کنند و تمایلی به ازدواج با شما ندارند؟

 

دوستان دوره دبیرستان و دانشگاه‌تان یکی‌یکی سر خانه و زندگی خودشان رفته‌اند و احساس می‌کنید که تنها مانده‌اید؟ اگر مدام ذهن‌تان را با این فکر و خیال‌ها پر کرده‌اید، بهتر است دست بردارید و از مجردی‌‌تان یک بحران پر از غصه نسازید.

شاید هنوز آمادگی ازدواج ندارید و نتوانسته‌اید آنطور که باید برای ساختن یک زندگی مشترک آماده شوید. ازدواج کردن موضوعی نیست که بتوان برایش الگو و راه حل ارائه کرد اما شاید با خواندن مراحل زیر بتوانید برای ازدواج‌تان آماده‌تر شوید و دست از این نگرانی‌ها هم بردارید.

آه و ناله نکنید

به منفی‌بافی‌های‌‌تان پایان دهید. وقتی که با دوستان یا خانواده‌‌تان صحبت می‌کنید، خشم یا عصبانیت‌‌تان از این‌که ازدواج نکرده‌اید را بروز ندهید. به جای این‌که مدام از ازدواج نکردن‌تان حرف بزنید سعی کنید در مورد موضوعاتی که برای طرف مقابل‌تان جالب است گفت‌وگو کنید. می‌توانید با توجه به شخصیت فرد مقابل‌تان از سیاست، مذهب، هنر، سرگرمی یا ورزش صحبت کنید و اگر هم کسی از شما پرسید که چرا ازدواج نکرده‌اید، به جای آه و ناله کردن خیلی منطقی بگویید که هنوز با فردی که برای‌تان مناسب باشد روبه‌رو نشده‌اید.

دوستی‌هایتان را خراب نکنید

برای جلب توجه دیگران به هر شیوه‌ای متوسل نشوید. اگر شما یک دوست یا همکار‌ دارید که نسبتا به شما نزدیک است و احساس می‌کنید، می‌تواند فرد مناسبی در زندگی شما باشد، عجولانه اقدام نکنید. بگذارید زمان بگذرد و به شما ثابت شود که آیا می‌توانید زوج خوبی برای هم باشید یا این‌که او هم همین علاقه را به شما دارد؟

هیچ وقت با فرستادن یک پیامک عاشقانه و ابراز عشق‌تان به زبان بی‌زبانی، رابطه دوستی‌‌تان را خراب نکنید زیرا ممکن است او با دیدن چنین واکنش‌هایی از طرف شما، کاملا از شما فاصله بگیرد و همین دوستی آرام و ساده را هم از دست بدهید.

زندگی‌‌تان را شلوغ کنید

برای مشغول کردن ذهن‌تان و شلوغ کردن زندگی‌‌تان راه‌های دیگری پیدا کنید. درست است که هر تعلقی در زندگی جای خودش را دارد و هیچ‌چیز نمی‌تواند جای یک همراه خوب را برای شما پر کند اما اگر از تک‌بعدی بودن دست بردارید و مشغولیت‌های دیگری برای خود‌تان ایجاد کنید خیلی چیزها تغییر می‌کند. سعی کنید کار مورد علاقه‌‌تان را پیدا کنید و آن را جدی بگیرید، برای زندگی‌‌تان دلیلی پیدا کنید.

این دلیل می‌تواند کار، تحصیل، دوستان‌، خانواده یا هر چیز دیگری باشد. همانطور که گفتیم این موارد نمی‌تواند جای یک رابطه حمایت‌گرانه و عاطفی را پر کند اما اگر شما زندگی‌‌تان را پوچ و بی‌معنا نبینید و دلایل زیادی برای افتخار کردن به‌خود و زندگی‌‌تان داشته باشید، حال‌تان خیلی بهتر از حالا می‌شود.

قطعا در خانواده و در میان دوستان شما افراد زیادی هستند که قصد ازدواج دارند و روز به روز هم تعدادشان کمتر می‌شود. ممکن است با ازدواج‌کردن هر کدام آن‌ها از خود بپرسید که چرا شما نتوانسته‌اید یکی از گزینه‌ها باشید و چرا همیشه زنان دیگر هستند که مورد توجه قرار می‌گیرند اما به جای این فکر و خیال‌ها سعی کنید در خود معیارهایی را پرورش دهید که از نظر همه برای انتخاب یک همسر ایده‌آل ضروری هستند.

آدم‌های اطراف شما براساس رفتارهایی که در همین لحظات عادی زندگی‌‌تان انجام می‌دهید روی شما قضاوت می‌کنند. بدخلقی‌ها، بهانه‌گیری‌ها، رفتارهایی که با خانواده‌‌تان دارید و بسیاری موارد دیگر می‌تواند مبنای قضاوت دیگران روی شما باشد. پس اگر واقعا قصد ازدواج دارید و این دنیای مجردی آزار‌تان می‌دهد، به همه این جزئیات توجه کنید. ظاهر‌سازی‌ کافی نیست بلکه باید با دل و جان همه این‌ها را تغییر دهید.

از رابطه‌های‌‌تان درس بگیرید

ممکن است شما پیش از این، چند رابطه شکست خورده را تجربه کرده باشید و این شکست‌های مکرر اعتماد به نفس شما را از بین برده باشد. به‌جای این‌که احساس ناتوانی کنید سعی کنید از این شکست‌ها درس بگیرید. رابطه‌های شما به چه دلایلی شکست خورده؟ چه اشتباهاتی کرده‌اید و چه کارهایی می‌توانستید و نکرده‌اید؟ اگر واقعا دوست دارید که ازدواج کنید باید برای شروع یک رابطه تازه آماده باشید. مهم نیست که این رابطه در چه زمانی شکل می‌گیرد بلکه شما باید همیشه برای چنین ارتباطی آماده باشید.

رابطه‌ها و زندگی‌های مشترک اطرافیان‌تان هم می‌تواند برای شما الگوی خوبی باشد این‌که چه رفتارهایی انجام می‌دهند که از نظر‌تان اشتباه است و باید از آن‌ها بپرهیزید و چه رفتارهایی می‌تواند الگوی مناسبی برای زندگی آینده شما باشد.از طرف دیگر به رفتارها و شخصیت مردان اطراف‌تان هم دقت کنید. شاید با همین بررسی‌ها بتوانید در تصمیم‌گیری آینده‌‌تان هم موفق‌تر باشید و بدانید که چه مردی می‌تواند شاهزاده سوار بر اسب شما باشد.

وسواس را کنار بگذارید

محافظه کاری‌های بی‌مورد را کنار بگذارید و با ازدواج، وسواس گونه برخورد نکنید. اگر خواستگارهایی دارید که حاضر نیستید حرف‌های‌شان را بشنوید یا اگر گاهی فامیل و دوستان‌تان کسی را برای ازدواج به شما معرفی می‌کنند اما شما اهمیتی نمی‌دهید، باید کمی در نگاه‌تان تجدید نظر کنید. شاید یکی از همین موارد بتواند همسر ایده‌آلی برای شما باشد. از آشنایی نترسید و چند هفته‌ای با خواستگارهای‌تان صحبت کنید و بعد تصمیم بگیرید، مشکلات کوچک آدم‌ها را بهانه نه گفتن نکنید.

فراموش نکنید که هر کسی با هر شخصیتی هم که باشد، مشکلاتی دارد که می‌توان از آن‌ها ایراد گرفت. شما نمی‌توانید یک شخصیت بی‌عیب و نقص را به‌عنوان همسر‌تان انتخاب کنید چون اصلا چنین شخصیتی وجود ندارد اما سعی کنید فردی را انتخاب کنید که بتوانید با مشکلاتش کنار بیایید و مدام به خاطرشان افسرده یا عصبانی نشوید.

تکلیف‌تان را روشن کنید

شما نباید برای فرار از چیزی به سمت ازدواج بروید بلکه باید تنها برای ساختن یک زندگی بهتر در کنار فردی که به شما آرامش می‌دهد چنین قدمی بردارید.

اگر نمی‌دانید چطور باید انتخاب کنید و چطور پیش بروید بهتر است سراغ یک مشاور بروید. با شرکت در کلاس‌های آمادگی ازدواج می‌توانید تا حدودی تکلیف‌تان را روشن کنید و هم آگاهانه‌تر انتخاب کنید و هم منطقی‌تر پیش بروید.

موفق باشید

التماس دعا

ارادتمند:تنهای باتنها 

     

نظرات 4 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:15

سلام من دانشجوی روانشناسی یکی از دانشگاهای دولتی هستم و به ی استاد دانشگاه علاقه دارم اون عید اومد خاستگاری ولی رسمی نشد دعا کنید ما تابستون بهم برسیم من خیلی بهش علاقه دارم ولی از زمانی که دعا کردم حس میکردم بهم نمیرسیم همین الان هم همین حس رو دارم ولی ارزو میکنم اینطور نباشه شمام دعام کنید تورو خدا

سلام علیکم
مثبت اندیش باشیدوبااطلاع خانواده وارطریق واسطه ای امین خواسته تون را پیگیری نمایید.
سپاسگزارم
موفق باشید
التماس دعا
ازشماکه باقرائت فاتحه ای روح مادرم راشاد می کنید صمیمانه سپاسگزارم

یلدا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:51

سلام خسته نباشید:واقعیتش من به دعا اعتقاد ندارم و معتقدم هر چیز رو فرد با تلاش خودش به دست میاره حتی شخص مورد علاقه ش رو :من دانشجوی روانشناسی یکی از دانشگاهای دولتی هستم و به ی استاد دانشگاه _هم محله ای هستیم_علاقه مندم ایشون عید اومد خواستگاری ولی یه سری مشکلات پیش اومد امیدوارم تابستان دیگه بهم برسیم در جریان قرارتون میدم موفق باشید.

فاطمه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

عارفه عزیزم من با تمام وجودم تمام لحظات برای تو و تمام دختران دعا می کنم اگر خدا قبول کند. از یاد داشتت متاثر شدم.خدا انشاالله بهترین را برایت در نظر بگیرد.

ماهم ازابراز محبت شما نسبت به دوستانمان سپاسگزاریم

عرفانه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:57

سلام
ممنون فاطمه جان از اظهار لطفی که به من کردید
ملتمس دعای خیرتان در لحظه لحظه نفس کشیدنم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد