مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

چله ازدواج!؟واقعیت یا وسیله ای برای سرکیسه کردن خانواده ها؟

«توجه مهم » 

اخیرا درخواست های زیاد ومکرری ازجانب دوستان مراجعه کننده درخصوص  

چله ازدواج وبخت 

رسیده است وخواستارچله بری بوده اند

محترمانه به عرض می رساند که  به نظر بنده چله ای به نام چلۀ ازدواج وجود خارجی ندارد /والله العالم . 

ارادتمند:تنهای با تنها 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:45

سبحان الله یا فارج الهم و یا کاشف الغم
فرج همی و یسر امری
ارحم ضعفی و قلة حیلتی
وارزقنی من حیث لا احتسب
پیامبر فرمودند هر کس این دعا را منتشر سازد خداوند او را از غم رهایی میدهد....

سلام دوست عزیز
سپاسگزارم
لطفا بامعرفی خودتان درمراجعات بعدی زینت بخش جمع دوستان ما باشید

بیتا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:16

سلام
اون دعا رو در من نوشتم...یادم رفت خودمو معرفی کنم
چرا جوابمو در مورد نگرانیم ندادید....
خواهش میکنم....
این کارتون منو نگران تر کرد

سلام علیکم
باعث بسی افتخاراست که دوست عزیز وگرانمایه ای هم چون شما با سفارشات ارزشمندشان موجب هدایت وراهبری ما می شوند.
درپیشگاه پروردگاربه خاطردوستانی همچون شما سربرسجدۀ شکر می سایم .
خداوند وجود شمارابرای ما حفظ کند
کامنت های شما هرچه بوده تاییدش کرده ام غیرازاینها چیزی به دست بنده نرسیده است لطفا دومرتبه سؤالتان را مطرح بفرمایید.
بنده مرده باشد که نگرانی دوستش را نبیند.
التماس دعا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:19

چرا کامنت دیشبمو تایید نکردید؟؟خیلی ناراحتم

سلام
بااجازه تون تاییدش کرده ام

بیتا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:33

از شیخ بهاالدین عاملی رسیده که شب جمعه این دعا را بر چهل ویک دانه گندم بخوانید وبر بام بریزد تا مرغها رپرندگان بخورند اگر حاجتش روانشود بر من بد گویند:

بسم الله الرحمن الرحیم
لااله الا الله بعونک وقدرتک لااله الاالله بحقک وحرمتک لااله الاالله فرجا فرجنی من امری فرجا مخرجا ربنا یاارحم الراحمین،به هر یک دانه گندم یک مرتبه بخواند.(صلوات)
من یه بار کارم خییلی گیر بود...به طرز معجزه آسایی مشکلم حل شد....عاشورای سال قبل بود...هنوز تاریخشم یادم مونده

سلام بیتای عزیز
بازم ماودوستان را با لطف خودت سورپرایز کردی
صمیمانه از شما سپاسگزاریم
التماس دعا
ارادتمند: تنهای باتنها

بیتا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:23

واقعا دیگه این دفعه گیج شدم....یعنی چی؟؟؟؟؟؟مگه میشه همچین چیزی؟؟؟؟؟؟؟یعنی بازم کامنتی که توش سوالمو پرسیده بودم ثبت نشد؟مگه میشه همچین چیزی؟؟؟؟وااااااااااا
همین جا میپرسم:
من میترسم همسر قبلی خواهرم بخت منو بسته باشه!!!!چند بار گفته بود نمیذارم بیتا ازدواج کنه...البته نمیدونم منظورش چی بوده....خیییییییییییلی نگرانم....نمیدونم باید چیکار کنم
البته تو این مدت چن تا خواستکار داشتم که یکیشون ده بار اومد...ولی چون تفاوت زیادی داشتیم من قبول نکردم...
نظرتون چیه؟خیلی نگرانم...خییییییییلی

امکانش هست
لطفا ازطریق لینک تماس بامدیر رمز بفرستید
بیشترازاین موضوع خصوصی می شود که به صلاح شمانیست درلینک نظرات جواب داده شود

بیتا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:21

با لینک تماس رمز نوشتم
خیییییییییییلی نگرانم خواهش میکنم سریع جوابمو بدید......
به دلتون چی افتاده؟؟؟؟؟؟

صبورباشید

بیتا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

من چطور باید پیگیر بشم؟؟

لینک ارتباطات وپست اختصاصی خودتون

بیتا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:12

بعد نماز الان دعا خوندم قران باز کردم-ارتباط خییییلی قوی برقرار شده بود:)
ایات ۱۷ تا۶۶سوره ی مبارکه شعرا تو دو صفحه بود!
همون قسمتی که عصای حضرت موسی اژدها شد و مارهای ساحران رو بلعید
فکر کنم مفهوم خیلی خوبی داره...نظرتون چیه

شماباخداباشیدخداکفایتتان خواهد کرد الیس الله بکاف عبده
انشاء الله عصای موسای شما سحرساحران را به یاری خدا خواهد بلعیدوآنهاچاره ای ندارند جزاینکه دست ازاذیت وآزاربندگان خدابردارند وبه خدای موسی ایمان بیاورند .
مثبت اندیش باشید

[ بدون نام ] جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:28

ب نظرتون این سوره تایید میکنه که سحری در کاره و یا امکان داره هیچ سحری در میان نبوده باشه؟؟؟چون شوهر خواهرم بیشتر اهل مشروب و چاقو بود تا این کارا!!!!!!!
چرا جواب نمیدید؟احساس میکنم شما میدونید این کارو کردن یا نه...فک میکنم جوابتون هم مثبته!!

مثبت اندیش باشید
سعی کنید هیچ وقت ذهن خوانی نکنید
درخصوص این موضوع به پست خصوصی تان مراجعه کنید وپاسخ سؤالها را بفرمایید

بیتا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:15

پست اختصاصیمو کجا باید ببینم؟؟؟؟
نمیتونم پیدا کنم؟!!!!!!!
یا هنوز این پستو نذاشتید؟؟؟؟؟؟

سمت چپ صفحه اصلی
پیوند های روزانه
ارتباطات

بیتا شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:49

عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد .

کوشش کنیم حسین دل ، به دست یزید نفس ،

تشنه لب شهید نشود !





نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز

دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین

بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند


سپاسگزارم
متن بسیار زیبا ودلنشین وآموزنده ای نوشتید
خداوند شمارا برای ما حفظ کند
التماس دعا
ارادتمند:تنهای باتنها

یلدا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:49

سلام
ممنون از راهنمایی خوبتون
من چند ماهی میشه ازدواج کردم حدود دوماهی میشه که همش اختلاف پیش میاد بین من و همسرم و همسرم و خانوادم به یه خانمی زنگ زدم گفتن چله افتاده روت باید دعای جله بری انجام بدی میخاستم بدونم درستع
ممنون

سلام علیکم
سپاسگزارم
نه دخترم مراقب باش اسم خودت ومادرت را به هرکسی ندهی
تاجایی که می توانی به خانواده همسرت احترام بگذار ولو خدای نخواسته آنها بی احترامی بکنند.
موفق باشی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد