مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

نامه ای که عرق شرم را برپیشانی خادمتان نشاند

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم  

متن نامۀ دوست عزیز مان ا.....م

شنبه 8 مرداد ماه سال 1390 ساعت 11:43

 

سلام دوست عزیز و ناشناختۀ من!
اینکه گفتم نا شناخته ظاهر امر را گفتم.وگرنه,آنقدر میشناسمت که درد سالیان را به تو گفتم,و اینقدر با تو راحتم که اینقدر عامیانه و به دور از رسمیت برات مینویسم.مطمئن باشید اگر هدفتان از اینقدر زحمت و تلاش و هر چه دارید را در طبق اخلاص نهاده اید ,خدمت به خلق خداست این ازبالاترین عبادتهاست.حتی یک نفر! من آن یک نفر هستم که صادقانه قلبم گواهی میدهد که شما بشری خاص هستید که در این دوران زمانه,سخت میشود پیدایتان کرد.باور کنید.دعای من این است که شما و امثال شما که شمشیر جهاد در راه خدا بسته اید با مدد الهی و ملائکه اش موفق و سربلند باشید.از اینکه اینقدر با دقت به تمام جوانب رفتار میکنید از صمیم قلب سپاسگزارم.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم   

جواب:

سلام دوست عزیز

ازابراز لطف شما صمیمانه سپاسگزارم .خدا را سپاس می گویم که این توفیق را به بندۀ حقیر وبی مقدار خودش داده است که حداقل سنگ صبور بندگان مقربش باشد وامید آن دارم اگر خداوند بندگانش را به این کمترین معرفی میکند توان وقدرتی هم برای گره گشایی از مشکلاتشان هم عنایت کند که این مهم با دعای خوبانی همچون شما قطعا محقق خواهد شد .

دوست عزیز وبهترازجانم ازحسن ظن شما نسبت به این کمترین صمیمانه سپاسگزارم ولی باید عرض کنم که بنده بشری خاص نیستم وکارخاصی نکرده ام آنچه بنده به دنبالش هستم کمترین وظایف بندگی است خداوند بنده را به بنده ای از بندگانش معرفی می کند ،توفیق می دهددرد دل بنده ای از بندگانش را برای خداگوش کنم ،ازخداوند برای رفع مشکلش مدد بجویم ، اگر خدا مصلحت دانست مشکلش را برطرف می کند واگر مصلحت ندانست برطرف نمی کند (وروز قیامت به بند گانش خواهد گفت اگر فلان حاجت تو را ندادم به این دلیل به مصلحت تونبود وهرچه می خواهی از من بخواه تا عوض حاجت دنیایت به تو بدهم)

دوست عزیز می بینیداین وسط بنده هیچکاره ام هرچه هست خداست (لامؤثر فی الوجود الاالله)تازه بنده باید از امثال شما تشکر کنم که باعث شده اید بنده واسطه فیض الهی باشم . کما اینکه امام حسین علیه السلام می فرماید ان حوائج الناس الیکم من نعم الله

 

بابت دعای شما درحقم صمیانه سپاسگزارم امیدوارم با دعاهای شما خوبان توان افزایی کنم وبتوانم درخدمت بندگان محبوب خدا باشم .

   

ننگم آید ازاین خرقۀ آلودۀ خویش      

                                         گربه این فضل وهنر نام کرامات برم 

خدایا تورابه آبروی زهرا وپدرش وشوهرش وفرزندانش(صلوات الله وسلامه علیهم اجمعین ) وهمۀ مقربین درگاهت قسم می دهم بیش از این مرا شرمندۀ بندگانت مفرما (آمین )

پایدار وسربلند باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد