مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

مفاتح الغیب [ کلیدهای غیب ]

وساطت ازدواج به ضمیمۀ ختومات واذکارهفته ، دعاهای نازایی ، گشایش بخت ، گشایش کار ، باطل السحرو.........

(برای زیاد شدن روزی )

برای زیاد شدن روزی بعد از هرنماز خصوصا نماز عشا خوانده شود

اَللَّهُمَّ إِنَّهُ لَیْسَ لِی عِلْمٌ بِمَوْضِعِ رِزْقِی وَ إِنَّمَا أَطْلُبُهُ بِخَطَرَاتٍ تَخْطُرُ عَلَى قَلْبِی فَأَجُولُ فِی طَلَبِهِ الْبُلْدَانَ‏

 اى خدا من از جایگاه روزى خودم آگه نیستم تنها رزق خود را به خیالى که بر دلم وارد مى‏شود مى‏طلبم‏و در دور شهرها در طلب روزى مى‏روم

فَأَنَا فِیمَا أَنَا طَالِبٌ کَالْحَیْرَانِ لاَ أَدْرِی أَ فِی سَهْلٍ هُوَ أَمْ فِی جَبَلٍ‏

 پس من در آنچه طالب او هستم مانند شخص متحیرم که نمى‏دانم روزیم در صحراست یا در کوه

أَمْ فِی أَرْضٍ أَمْ فِی سَمَاءٍ أَمْ فِی بَرٍّ أَمْ فِی بَحْرٍ وَ عَلَى یَدَیْ مَنْ وَ مِنْ قِبَلِ مَنْ‏

 یا در زمین یا در آسمان است یا در خشکى است یا در دریا و به دست کیست و پیش کیست

وَ قَدْ عَلِمْتُ أَنَّ عِلْمَهُ عِنْدَکَ وَ أَسْبَابَهُ بِیَدِکَ وَ أَنْتَ الَّذِی تَقْسِمُهُ بِلُطْفِکَ وَ تُسَبِّبُهُ بِرَحْمَتِکَ‏

 و مى‏دانم که علم آن نزد توست و اسباب روزى من هر چه هست به دست توست و تو به لطف و کرم قسمت مى‏کنى و سبب آن رزق را به مهربانى خود بر میانگیزى

اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‏

 خدایا پس درود فرست بر محمد و آل او

وَ اجْعَلْ یَا رَبِّ رِزْقَکَ لِی وَاسِعاً وَ مَطْلَبَهُ سَهْلاً وَ مَأْخَذَهُ قَرِیباً

 و رزقى که به من عطا مى‏کنى وسیع فرما و راه طلب آن را آسان گردان و از مأخذ نزدیکى مقرر ساز

وَ لاَ تُعَنِّنِی بِطَلَبِ مَا لَمْ تُقَدِّرْ لِی فِیهِ رِزْقاً

 و مرا در طلب چیزى که بر من روزى مقدر نفرموده‏اى به مشقت مینداز

فَإِنَّکَ غَنِیٌّ عَنْ عَذَابِی (عَنَائِی) وَ أَنَا فَقِیرٌ إِلَى رَحْمَتِکَ

 که تو از رنج و عذاب من بى‏نیازى و من محتاج به رحمت نامنتهاى توام

فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ جُدْ عَلَى عَبْدِکَ بِفَضْلِکَ إِنَّکَ ذُو فَضْلٍ عَظِیمٍ‏

 پس درود فرست بر محمد و آل او و بخشش فرما بر بنده خود به فضل و رحمت خویش که فضل و کرم تو بسیار عظیم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد